Hur kan en flådig klänning hjälpa en förnedringsvåldtagen 90-åring? Bryr sig Alice om sharialagarnas hot mot västvärldens kvinnor? Ord om kvinnokraft ekar tomma i den gröna kommunistens floskelparad.
Vilket utomordentligt bra inlägg. Som gammal, vit, borgerlig, lite lönnfet, konservativ, nationalistisk man blir jag alltid lika besviken och förbannad varje gång jag inkluderad bland de män som utför våld mot kvinnor. Jag och nästa alla andra män i min situation skulle aldrig höja min hand mot en kvinna. Det ingår i den hederskodex jag växte upp med. Det är märkligt att det generella manshatet bara får lov att fortsätta. Även Kristerssons senaste initiativ på fronten undviker noggrannt att nämna vilka det är som utövar våldet.
Det var en förskräcklig bild på Alice Bah. Hennes överviktiga kropp med påklistrade remsor från ett före detta lakan. Verkligen dålig smak.
Skarp och korrekt analys. Detta vämjeliga hyckleri från den självutnämnda ”eliten” borde få alla att vakna. Men icke.
Märkligt förresten att det går bra att generalisera om män som våldsamma mot kvinnor när det de facto handlar om en liten andel störda individer som sysslar med detta. I vår kultur. Men som sagt,den våldsbejakande patriarkala sinnessjukdomen islam ska vi låtsas är nåt annat.
Fan vilken löjlig klänning hon har,Disney-Bah,ser ut som om hon virat dasspapper runt sig😂😂😂
Hade dessa kvinnor à la Bah-Kunke tänkt lite längre än näsan räcker, haft lite mer kunskap och erfarenhet skulle de stå upp för det som de tror att de står för, på riktigt.
Istället jämför hon nog mest med sig själv och utgår från sin egen världsbild och erfarenhet.
Jag är övertygad om att hon känner för minoriteter (de hon tror är "minoriteter") utifrån hennes självupplevda erfarenhet.
Hon förstår inte skillnaden.
Vänstern (MP är =) ser inte skillnad på förtryck och förtryck. De tror att genom att importera analfabeter så har de en ny arbetarklass att kämpa för, därför att de inte har historiekunskap. Skolan var inte deras grej och förkovra sig är inte heller det. De ser inte likheten med dagens Sverige och Iran 1979.
Alice har alltid bara staplat abstrakta floskler, som bara en miljöpartist kan luras av. Tror hon själv att hon säger något? Vet hon hur riktigt tänkande och substans ser ut? Det är en skam för demokratin i Sverige att vi skickar sådana att representera oss.
Helt rätt Katerina. Bra att du skriver om denna hycklande kläggkvinna som är bland det obehagligaste du kan hitta bland vänsterfascisterna. Jag har tröttnat på denna typ av människor och säger som det är: hon är kriminell.
Ett mega-stort T A C K till dig, Katerina för denna fullträff i sund analys som skär som ett tveeggat sannings svärd som skiljer vinklade tomma floskler från sanning om "våldet" mot kvinnorna inom EU. € 1,3 miljarder är ofattbart mycket pengar som möjligen kunde ha använts till något verkligt gott men som nu grovt missar målet med ödesdigra följder! (Delar din utmärkta och träffande inlägg på X! T A C K att du finns, och T A C K för att skriver och gör ett viktigt informations- och sunt verkande opinions arbete! By the way, Am Yisrael Chai, every day a week! Stay immensely richly blessed!
Nämnda negress har, tillsammans med andra med goda avsikter [_*_], bidragit till att...
(Bah) –"kvinnor som TYSTAS och förtrycks men som kräver och förtjänar självständighet och ATT FÅ SINA RÖSTER HÖRDA"
·
... i sådan grad att kvinnors (och många mäns) Yttrandefrihet har förstörts...
2018 Dagens Arena ("radikal, progressiv idégrund"), Anna-Lena Lodenius:
–"Även om kvinnor har delat SD:s åsikter har de INTE alltid VELAT GÅ UT MED ATT DE GILLAR ett PARTI med rötter i NAZISTISKA miljöer som ofta STÄMPLAS som RASISTISKT."
·
... och med den (Yttrandefriheten), har den nämnda demokratin försatts ur spel:
2016-01-27 Expressen, forskare vid Göteborgs universitet:
–"Hade kvinnorna VÅGAT ÅSIKTSRÖSTA i lika hög grad som männen, UTAN ATT TA HÄNSYN TILL VAD ANDRA TYCKER, hade SD enligt gängse väljarmodeller MED RÅGE varit Sveriges STÖRSTA PARTI."
–"Tvärtom visar undersökningar att kvinnor sympatiserar med INVANDRINGSKRITISKA PARTIERS budskap i samma utsträckning som män".
·
[_*_]
Nedan visar ett axplock av personer med goda avsikter, som bekämpar en företeelse som inte existerar —Svenskars 'rasism'
(2006 Aftonbladet: "Kalla oss INTE RASISTER": –Louise, 17, och Nina, 18, vill stoppa invandringen –för att själva få jobb. –"INGEN VÅGAR säga det, då kallas man för RASIST", säger Louise Erixon. –"Men om man KRITISERAR INVANDRINGSPOLITIKEN blir man kallad för RASIST, då blir jag ännu mer förbannad.")
·
— inte i jämförelse med t.ex. AFRIKANER, vilka (likt många SD-are och AfS-are) förkastar Mångkultur och dess Mångfald (kulturell, etnisk, religiös)———
t.ex.:
1) 2022-08-22, Nigerian Federal Ministry of Information and Culture, Twitter (1561686986410397696): –"Ban on the use of Foreign Models and Voice-Over Artists on the Nigerian Advertising Medium/Media";
·
2) Liberian Constitution, Chapter IV - Citizenship: Article 27 b.: "Eigibility for Citizenship by Birth and Naturalization Restricted to Negroes"
KÄLLOR: crc.gov.lr, Constitution Review Committee, och Wikipedia "Liberian nationality law".
·
———sådan Mångfald som har med moralisk utpressning påtvingats svenska folket:
(¤ Inför Riksdagsvalen)
1997 Riksdagen, invandringsminister Pierre Schori (S): –"RASISM och främlingsfientlighet skall KRIMINALISERAS och JAGAS. Det går INTE att i en demokrati hitta några ursäkter, till exempel att det är FEL PÅ INVANDRAR- och FLYKTINGPOLITIKEN"
·
¤ 2010 Expressen Ledare, Anna Dahlberg: "Rösta nej till HATET [dvs. SD]"
2012: Mellan var 3:e och VARANNAN svensk ("30–50%") har en 'RASIST' inom sig enligt Bengt WESTERBERG (FP/L). — Ref. hans statliga offentliga utredning, SOU "FRÄMLINGSFIENDEN inom oss [svenskar]"
·
2012 SVT Debatt (tema) "[svenskars] RASISM eller ängslighet?"
2012 Aftonbladet Ledare "Sverigedemokraterna är fortfarande RASISTER"
2013 SVT Opinion (tema) "Har Sverige blivit RASISTISKT?"
2013 (S)-kongress, Stefan LÖFVEN:
–"och RASISTISKA TANKESÄTT visar sig i samhället [hos svenskar i allmänhet, även BARN] – till och med i regeringen – då ska vi agera."
–"oavsett var den finns, i SKOLOR, på TORG, på ARBETSPLATSER eller arbetsförmedlingar [dvs. ÖVERALLT], eller i våra egna fördomar och beteenden, ska rasismen belysas, bemötas och bekämpas. Det är socialdemokratisk politik!" — Se 2017-01-04 nedan.
·
¤ 2014 DN Debatt, statsminister Stefan LÖFVEN (S): – "[SD] är ett NYFASCISTISKT enfrågeparti"
¤ 2014 Aftonbladet Ledare "Enbart RASISTER bör rösta på [SD]"
¤ 2014 Expressen Ledare: "I dag röstar vi nej till RASISM [dvs. SD]"
2016 Aftonbladet Debatt: RIKSDAGSLEDAMÖTERNA Finn Bengtsson (M), Rolf K. Nilsson (M): "SD:s partiprogram RASISTISKT i klartext"
2017-01-04 Justitie- och Kulturdepartementet (minister ALICE BAH Kuhnke, MP): "Samlat grepp mot rasism och hatbrott – NATIONELL PLAN MOT RASISM [hos svenskar], liknande former av fientlighet och hatbrott"
·
¤ 2018 Expressen: "Hundratals KÄNDISAR i upprop mot SD"
¤ 2022 DN Ledare: "Amanda Broberg: SD:s RASISM ligger inte bara i rötterna, om den STÄNDIGT SKJUTER NYA SKOTT" — dvs. BARN
2023 Svenska Dagbladet: "Varannan svensk: SD är ett RASISTISKT parti".
Vilket utomordentligt bra inlägg. Som gammal, vit, borgerlig, lite lönnfet, konservativ, nationalistisk man blir jag alltid lika besviken och förbannad varje gång jag inkluderad bland de män som utför våld mot kvinnor. Jag och nästa alla andra män i min situation skulle aldrig höja min hand mot en kvinna. Det ingår i den hederskodex jag växte upp med. Det är märkligt att det generella manshatet bara får lov att fortsätta. Även Kristerssons senaste initiativ på fronten undviker noggrannt att nämna vilka det är som utövar våldet.
Det var en förskräcklig bild på Alice Bah. Hennes överviktiga kropp med påklistrade remsor från ett före detta lakan. Verkligen dålig smak.
Words 👍
Skarp och korrekt analys. Detta vämjeliga hyckleri från den självutnämnda ”eliten” borde få alla att vakna. Men icke.
Märkligt förresten att det går bra att generalisera om män som våldsamma mot kvinnor när det de facto handlar om en liten andel störda individer som sysslar med detta. I vår kultur. Men som sagt,den våldsbejakande patriarkala sinnessjukdomen islam ska vi låtsas är nåt annat.
Fan vilken löjlig klänning hon har,Disney-Bah,ser ut som om hon virat dasspapper runt sig😂😂😂
Tack! 💖 <Katten mot strömmen>
Hade dessa kvinnor à la Bah-Kunke tänkt lite längre än näsan räcker, haft lite mer kunskap och erfarenhet skulle de stå upp för det som de tror att de står för, på riktigt.
Istället jämför hon nog mest med sig själv och utgår från sin egen världsbild och erfarenhet.
Jag är övertygad om att hon känner för minoriteter (de hon tror är "minoriteter") utifrån hennes självupplevda erfarenhet.
Hon förstår inte skillnaden.
Vänstern (MP är =) ser inte skillnad på förtryck och förtryck. De tror att genom att importera analfabeter så har de en ny arbetarklass att kämpa för, därför att de inte har historiekunskap. Skolan var inte deras grej och förkovra sig är inte heller det. De ser inte likheten med dagens Sverige och Iran 1979.
Alice har alltid bara staplat abstrakta floskler, som bara en miljöpartist kan luras av. Tror hon själv att hon säger något? Vet hon hur riktigt tänkande och substans ser ut? Det är en skam för demokratin i Sverige att vi skickar sådana att representera oss.
Floskler och tomma ord, helt ointressant! Dock inte oväntat då Alice är väldigt långt ifrån intelligent!
SÅ BRA!. Om Falskheten inom detta parti ..
Mycket bra skrivet Katerina 👍👏👏💪👊🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Nej Alice Bah är helt okunnig😂
Usch
Briljant formulerat
Helt rätt Katerina. Bra att du skriver om denna hycklande kläggkvinna som är bland det obehagligaste du kan hitta bland vänsterfascisterna. Jag har tröttnat på denna typ av människor och säger som det är: hon är kriminell.
Ett mega-stort T A C K till dig, Katerina för denna fullträff i sund analys som skär som ett tveeggat sannings svärd som skiljer vinklade tomma floskler från sanning om "våldet" mot kvinnorna inom EU. € 1,3 miljarder är ofattbart mycket pengar som möjligen kunde ha använts till något verkligt gott men som nu grovt missar målet med ödesdigra följder! (Delar din utmärkta och träffande inlägg på X! T A C K att du finns, och T A C K för att skriver och gör ett viktigt informations- och sunt verkande opinions arbete! By the way, Am Yisrael Chai, every day a week! Stay immensely richly blessed!
Nämnda negress har, tillsammans med andra med goda avsikter [_*_], bidragit till att...
(Bah) –"kvinnor som TYSTAS och förtrycks men som kräver och förtjänar självständighet och ATT FÅ SINA RÖSTER HÖRDA"
·
... i sådan grad att kvinnors (och många mäns) Yttrandefrihet har förstörts...
2018 Dagens Arena ("radikal, progressiv idégrund"), Anna-Lena Lodenius:
–"Även om kvinnor har delat SD:s åsikter har de INTE alltid VELAT GÅ UT MED ATT DE GILLAR ett PARTI med rötter i NAZISTISKA miljöer som ofta STÄMPLAS som RASISTISKT."
·
... och med den (Yttrandefriheten), har den nämnda demokratin försatts ur spel:
2016-01-27 Expressen, forskare vid Göteborgs universitet:
–"Hade kvinnorna VÅGAT ÅSIKTSRÖSTA i lika hög grad som männen, UTAN ATT TA HÄNSYN TILL VAD ANDRA TYCKER, hade SD enligt gängse väljarmodeller MED RÅGE varit Sveriges STÖRSTA PARTI."
–"Tvärtom visar undersökningar att kvinnor sympatiserar med INVANDRINGSKRITISKA PARTIERS budskap i samma utsträckning som män".
·
[_*_]
Nedan visar ett axplock av personer med goda avsikter, som bekämpar en företeelse som inte existerar —Svenskars 'rasism'
(2006 Aftonbladet: "Kalla oss INTE RASISTER": –Louise, 17, och Nina, 18, vill stoppa invandringen –för att själva få jobb. –"INGEN VÅGAR säga det, då kallas man för RASIST", säger Louise Erixon. –"Men om man KRITISERAR INVANDRINGSPOLITIKEN blir man kallad för RASIST, då blir jag ännu mer förbannad.")
·
— inte i jämförelse med t.ex. AFRIKANER, vilka (likt många SD-are och AfS-are) förkastar Mångkultur och dess Mångfald (kulturell, etnisk, religiös)———
t.ex.:
1) 2022-08-22, Nigerian Federal Ministry of Information and Culture, Twitter (1561686986410397696): –"Ban on the use of Foreign Models and Voice-Over Artists on the Nigerian Advertising Medium/Media";
·
2) Liberian Constitution, Chapter IV - Citizenship: Article 27 b.: "Eigibility for Citizenship by Birth and Naturalization Restricted to Negroes"
KÄLLOR: crc.gov.lr, Constitution Review Committee, och Wikipedia "Liberian nationality law".
·
———sådan Mångfald som har med moralisk utpressning påtvingats svenska folket:
(¤ Inför Riksdagsvalen)
1997 Riksdagen, invandringsminister Pierre Schori (S): –"RASISM och främlingsfientlighet skall KRIMINALISERAS och JAGAS. Det går INTE att i en demokrati hitta några ursäkter, till exempel att det är FEL PÅ INVANDRAR- och FLYKTINGPOLITIKEN"
·
¤ 2010 Expressen Ledare, Anna Dahlberg: "Rösta nej till HATET [dvs. SD]"
2012: Mellan var 3:e och VARANNAN svensk ("30–50%") har en 'RASIST' inom sig enligt Bengt WESTERBERG (FP/L). — Ref. hans statliga offentliga utredning, SOU "FRÄMLINGSFIENDEN inom oss [svenskar]"
·
2012 SVT Debatt (tema) "[svenskars] RASISM eller ängslighet?"
2012 Aftonbladet Ledare "Sverigedemokraterna är fortfarande RASISTER"
2013 SVT Opinion (tema) "Har Sverige blivit RASISTISKT?"
2013 (S)-kongress, Stefan LÖFVEN:
–"och RASISTISKA TANKESÄTT visar sig i samhället [hos svenskar i allmänhet, även BARN] – till och med i regeringen – då ska vi agera."
–"oavsett var den finns, i SKOLOR, på TORG, på ARBETSPLATSER eller arbetsförmedlingar [dvs. ÖVERALLT], eller i våra egna fördomar och beteenden, ska rasismen belysas, bemötas och bekämpas. Det är socialdemokratisk politik!" — Se 2017-01-04 nedan.
·
¤ 2014 DN Debatt, statsminister Stefan LÖFVEN (S): – "[SD] är ett NYFASCISTISKT enfrågeparti"
¤ 2014 Aftonbladet Ledare "Enbart RASISTER bör rösta på [SD]"
¤ 2014 Expressen Ledare: "I dag röstar vi nej till RASISM [dvs. SD]"
2016 Aftonbladet Debatt: RIKSDAGSLEDAMÖTERNA Finn Bengtsson (M), Rolf K. Nilsson (M): "SD:s partiprogram RASISTISKT i klartext"
2017-01-04 Justitie- och Kulturdepartementet (minister ALICE BAH Kuhnke, MP): "Samlat grepp mot rasism och hatbrott – NATIONELL PLAN MOT RASISM [hos svenskar], liknande former av fientlighet och hatbrott"
·
¤ 2018 Expressen: "Hundratals KÄNDISAR i upprop mot SD"
¤ 2022 DN Ledare: "Amanda Broberg: SD:s RASISM ligger inte bara i rötterna, om den STÄNDIGT SKJUTER NYA SKOTT" — dvs. BARN
2023 Svenska Dagbladet: "Varannan svensk: SD är ett RASISTISKT parti".
Alice Bah är en onödig och äckel päckel